Jag hoppas att ni har haft en riktigt fin sommar och semester. Kunnat vila, koppla av och laddat batterierna, så ni är redo för hösten som är i antågande. Själv blev jag direkt på första semesterdagen svårt sjuk i covid med andningsproblem. Numera är jag postcovid och mina lungor har börjat läka så smått. Därav…
